Ideaparkiin uusi hyvinvoinnin myymälä Hehku!

Keskon ja Oriolan uusi kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ketju Hehku avaa myymälänsä Oulun Ideaparkiin helmikuun 2018 aikana.

Hehku on Keskon ja Oriolan perustama uusi terveyden, kauneuden ja hyvinvoinnin tuotteisiin ja palveluihin keskittyvä maanlaajuinen kauppaketju, joka haluaa auttaa jokaista löytämään oman hyvinvointinsa. Hehku tarjoaa asiantuntevaa neuvontaa sekä ainutlaatuisen valikoiman tuotteita ja palveluita kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kivijalkakaupoissa ja verkkokaupassa.  Keskon ja Oriolan yhteinen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin ketju avaa ensi vuonna yhteensä 30 myymälää eri puolilla Suomea.

”Avaamme ensi vuonna eri puolille Suomea 30 Hehkua, joihin rekrytoimme 200 hyvinvoinnin ammattilaista. Tavoitteena on rakentaa koko maan kattava 100 myymälän ketju, jonka myötä Suomeen syntyy arviolta 1 000 uutta työpaikkaa”, kertoo uuden ketjun toimitusjohtaja Tuomas Mattelmäki.

Hehku tarjoaa ainutlaatuisen valikoiman kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin liittyviä tuotteita ja palveluita.

”Meillä on töissä terveyden, kauneuden, ravitsemuksen ja liikunnan asiantuntijoita – tarjoamme henkilökohtaista ja osaavaa palvelua. Hehkun ensimmäiset palvelut liittyvät kauneudenhoitoon, mutta tarjonta laajenee jatkossa myös muihin hyvinvoinnin osa-alueisiin”, kertoo Mattelmäki

Noin 10 000 tuotteen laaja valikoima sisältää tuttuja merkkituotteita ja mielenkiintoisia nousevia brändejä. Tuttuja merkkituotteita edustaa esimerkiksi Lumene, nousevia brändejä kotimainen Olivia Klein -ihonhoitosarja sekä Biomed-ravintolisät. Hehku tarjoaa myös lukuisia tuotteita, joita ei ole aiemmin saanut Suomen markkinoilta, kuten Floxia -dermokosmetiikkatuotteet ja Neville-miestensarjan.